Rooms To Go Corporate Office and Headquarters address


Tips for contacting & calling Rooms To Go quicker, tips for sloving issues & customer reviews
Rooms To Go
Average rating:  
 9 reviews
by Louise Bren en on Rooms To Go

The customer service/sales at Rooms To Go in Asheville NC leaves a lot to be desired. My furniture was a mile away and apparently truck broke down. After waiting almost a month for delivery I was disappointed and called customer service to ask about rescheduled time. Same attitude as when I placed my order by phone- as if I were a bother. I told the customer service rep I spoke with at 4:00 pm today that I was unhappy with my whole experience. Understand if truck broke down but the way they treat customers is u professional. When I told this lady that I was not happy with my experience so far she replied”ok”cheerfully and hung up on me. When I called to place the order weeks ago it was as if I were ordering at Burger King- youd never believe that it was a furniture store. I realize now that I should have read reviews for Asheville store more thoroughly and that nothing will come from bad customer views but hopefully it will keep someone from having an unpleasant experience like I have.

by Natalie on Rooms To Go

I bought a Cindy Crawford sectional in May 2020 and less then 30 days the sectional starts to creak when i sit down and get up. I started calling customer service and it took me about 4 to 5 days to finally talk with someone. I told them my concern with the furniture and she stated they will send a technician to review the furniture. He came about two weeks later and stated yes the furniture is creaking and that he has seen this a lot with Cindy Crawford's furniture and he will let custom service know. It took almost a week for customer service to contact me only to tell me that there's nothing they can do about my concern. I was told that furniture makes noise and they couldn't do anything about it because "I'm not satisfied". She asked me if the technician looked at the springs and I told her yes, She he didn't mentioned anything about the springs being broken. I told her the spring doesn't have anything to do with structure and base of the furniture. I mentioned that i didn't feel safe and that the furniture was stable. I told her that furniture shouldn't creak within only 30 days; that means the furniture isn't safe or will fall apart within 5 years. I was told they couldn't do anything for me. Now they supposed to provide a 1 year warranty on the furniture, plus i bought the 3 year protection plan to no avail. I would NEVER buy furniture from them again. I mentioned that this isn't my first time buying furniture and that none of my other furniture has never, ever creaked. Buy at your own risk!!!

by Janet on Rooms To Go

Recently purchased a lamp and the shade was damaged. Have tried to call customer service but could never through. I left my phone number for a return call from them and went to the website and expressed again to call me. No response from RTG. I strongly would not recommend RTG to anyone.

by Andre on Rooms To Go

I purchased furniture from your mcdonough ga location on the 16th of may from salesman marc harris 004289 i was told that i would have free delivery of my purchase on the 5th of june upon the date promised i noticed on my paper work that marc put the order in for pick up when i called the store to inform him of his mistake i was told that there was nothing that he can do and my date was pushed out until the 18th which is over a month from my original purchase date and that i needed to speak to a manager i spoke with the assistant manager and he told me that he would speak to the general manager of the store and see what can be done to fix the problem i went into the store today to make another purchase and to get a update on the situation and spoke with the office associate denise mitchell she tried to get a closer date which wasnt possible i to her that was unacceptable to me and would wait to speak to a manager or corporate customer service before i got a chance to do any of those things denise mitchell switched my order from pick up to delivery without my consent and my order is pushed out over a month i would like some sort of action took for this situation this is terrible and unacceptable treatment of a comsumer

Sent from my iPhone

by Cherrie on Rooms To Go

Ordered two bedrooms sets for my children it was delivered on March 5, 2020 it was broken by Saturday yes two days later. Called they scheduled a technical to come out March the technician never showed up so they reschedule for the end of March, of course we all know Corona virus hit so they pulled there technical off calls asked if they could reschedule for May 3rd I said yes. I get a phone call on May 3rd asking can they reschedule again for June I said NO. So I went back to the store I purchased the bed from talked to the manager name Jon he said he will reorder me a bed and it will be delivered May 12, 2020 well that never happened so I called and spoke with there customer care and they said he never put In a order and they were going to find out what happen and get back with me or they would have Jon get back with me well I never received a phone call from anyone So I called Customer Care again a lady ordered the parts of the bed that was broken the truck showed up and not all the parts was on the truck so I went back to the store to speak with Jon again we’ll Jon is no where to be found. So I spoke with there customer care told them what happen. So she apologize and put the order in just to replace the part that was broke again. I asked her why they just did not do that in the first place she had no idea. I old her I been going thru this since the beginning of March. So she said she can not get anyone out to my home until May 21, 2020 yes the truck arrives and the parts are not on the truck again. So I went back to the store and spoke with another manager Michael he promised me he will take care of the situation he spoke to his District Manager Kim. Said he can get a truck out to me May 26, 2020 I said ok. You all are not going to believe this once again the bed was not on the truck. So I called Customer Care while the truck driver was at my home he was trying to call his manager he never got a answer. Customer Care could not believe it happen again and said they looking int this. I called the store spoke with the same manager he could not believe it. So Customer Care called me back and said the manager did not order all the parts that is why it was not In the truck they play the blame game. So Michael called me back again I was told he could get a truck back to my home the next day May 27, 2020 i told him no one will be at my home until after 5:00pm. He said let me call you back. He did and told me that. They don’t make appointments they arrive when they arrive. Now what kind of company is this. So he suggests to get the bed delivered to the store I pick it up take it home and put it together myself!! Now that was funny. But I paid you my money for delivery and set up and that was not cheap. And the ROOMS TO GO STORE IS A 30 minute drive one way so if you are counting I have been to that store Four time already. So I told them I wanted my money back and they could come pick up the furniture. He said ok the manager Michael. So On May 27, 2020 I get home from work and my daughter tells me there’s a rooms to go truck outside. I Came outside onto my porch ( I thought they don’t make appointments they came after 5pm.) they came in and you are not going to believe this they had the bed. Well sorry to report the slats where to small about Two and half inches so the tried to force the slats Into the rails of the bed and broke the bed. Wow!!! I have tried and tried with this company I have been lied to by there manager and still gave them a chance I don’t understand what else this company wants me to do. I WANT MY MONEY BACK THIS IS BAD BUSINESS. My son who bed they seem to not get right has Autism he has been laying on the floor on his mattress and also on my furniture in the living room. These people just do not care. And they customer Care called me because there delivery driver had to call them they told me to come into there store and pick something else out. No I will not I do not want to do anymore business with you and we tried that and the manager Jon told me no when he promised to replace the bed. Why should I keep giving you a chance.

by Mario & Beverly Scott on Rooms To Go

These people sell defective furniture and call it distressed. You cannot return or exchange. BUYER BEWARE!! MY DREAM DINING ROOM WAS A NIGHTMARE THANKS TO RTG! NEVER CALL THE FLORIDA CUSTOMER SERVICE - THEY HIDE BEHIND THEIR PHONES. IT WOULD BE A WASTE OF YOUR TIME.

Our RTG experience started with our first damaged, or as you put it distressed, table and the most discourteous associates from Customer Service in Florida. It started with our initial experience with Customer Service from K. Fryer. We talked on the telephone, sent pictures and was told she’d get back to us. We called her, sent emails to her but no response. We then called again and asked for a Supervisor, and we got good ole Justin. Needless to say we got nowhere with this Supervisor. He ended our call. We immediately went to your Dunn location and received face to face service from a manager, Lauren. She took over our orders and assured me that RTG would make this right.

Long story short, we went through 4 deliveries and 1 service call from a furniture repair company that was unable to repair the distress’. This would be 5 4-hour window waits. 3 table fails and 1 chair fail. We are thankful that our orders have been satisfied. For our many inconveniences, we are asking for a 25% discount off the bottom line. This represents 5% for each delivery. In addition, a refund of the delivery charge totaling $214.98 (we were told $75). This doesn’t include the countless hours of telephone follow-up.

HERE IS THEIR REPLY: 1 MONTH LATER

Thank you for contacting Rooms To Go with your concerns. We are sorry to learn your experience was anything less than satisfying. After reviewing your order we can confirm that the issues you have experienced have been resolved. Please understand that we are unable to offer a discount on your furniture. We do understand the inconvenience this has caused and we would be happy to refund $150 of your delivery charge in the interest of customer service. Please let us know should this interest you so that we can process your refund.



Regards,

Josh

by Anna Decker on Rooms To Go

Rooms to Go has BY FAR THE WORST CUSTOMER SERVICE EVER. We purchased a sectional couch from them a week ago and we were told it would arrive today. They showed up to the wrong address and informed us that this was our fault because we did not answer the one phone call that they made to us. We have called them five (5) times to ask where our couch has been sent and they have told us all 5 times that we would receive a call from the delivery manager and that has not happened. On the last call we were told that the manager had in fact called and spoke to me and set up a later delivery date but he never spoke with me so now we do not know if this is a lie or if our purchased couch is being delivered to somebody else. We cannot get in contact with anyone to help with this issue. DO NOT USE ROOMS TO GO.

by Brittney on Rooms To Go

seriously the worst customer service experience! My bedroom set came damaged and your supervisor Alex Alexander did not handle herself appropriately at all, she was RUDE, spoke over me the entire call.. I will NEVER give rooms to go my money and will never recommend this company to anyone.

by kIMBERLY COLLIER on Rooms To Go

The worse customer service ever!!!Order a bed and bed was delivered damaged. RTG does not and I repeat try to accommodate their customer at all Now its' going to take over a month just for them to be able to deliver me my bed. Please do not purchase any thing from them You will be very disappointed!!!! Did I mention that their customer service sucks!!!! Very Rude

Contact Rooms To Go customer service phone numbers

Phone Number : 1-813-623-5400

Email : customerservice@roomstogo.com

Business Hours: 8:00 am - 8:00 pm

Website : https://www.roomstogo.com/

Corporate Head office: 11540 Highway 92 East Seffner, FL 33584, United States

Rooms To Go Corporate Office and Headquarters address

Rooms To Go Incorporated is an American furniture store chain. Based in Seffner, Florida the company operates 226 stores in Alabama, Florida, Georgia, Louisiana, Mississippi, North Carolina, South Carolina, Tennessee, Texas, Virginia, and Puerto Rico. The company was founded in September 1990 by Jeffrey and Morty Seaman, when they sold Seaman Furniture Company. According to Furniture Today, Rooms To Go is the 3rd largest furniture retailer in the US. The details of Rooms To Go corporate office and headquarters address will help you to know more about Rooms To Go service.

 

Rooms To Go Headquarters Corporate Address

Rooms To Go Corporate Office
generalcontractor.com

Below is the headquarters address of Rooms To Go corporate office

Rooms To Go Corporate Address

Seffner, Florida, United States

You can address any correspondence to the Rooms To Go headquarters to:

11540 Highway 92 East
Seffner,
FL 33584,
United States

Rooms To Go Headquarters Phone Number

The Rooms To Go corporate office phone number is 1-813-623-5400.
For customer services, you can call: 1-800-766-6786 and for sales support, call: 1-813-623-5400.

 

Rooms To Go Corporate office email

customerservice@roomstogo.com

Contact form

 

Rooms To Go Customer service

Rooms To Go customer service number: 1-800-766-6786

 

How to contact or complain to Rooms To Go Corporate?

Rooms To Go Customer Service team is available on 1-800-766-6786 and 1-813-623-5400. Lines are open 7 days a week from 8:00 am – 8:00 pm So you can submit your complaint easily.

 

Executive Team.

Jeffrey Seaman: Chief Executive Officer and President
Micah S. Goldstein: Vice President

 

Rooms To Go Corporate customer service reviews

Feel free to share your experiences, praise or complaints about Rooms To Go corporate service by using below form.

Sources

https://www.roomstogo.com/

https://en.wikipedia.org/wiki/Rooms_To_Go

Read more: Rite Aid Corporate Office and Headquarters address

Got some questions? Or some suggestions about Rooms To Go Customer Service? That’s why we’ve got a comments section on this blog! You can feel free to leave a comment or two down below and we’ll get back to you as soon as possible!

We love reading your messages……

Write a Review or complaint

Submit your review
1
2
3
4
5
Submit
     
Cancel

Create your own review

Rooms To Go
Average rating:  
 9 reviews
by Louise Bren en on Rooms To Go

The customer service/sales at Rooms To Go in Asheville NC leaves a lot to be desired. My furniture was a mile away and apparently truck broke down. After waiting almost a month for delivery I was disappointed and called customer service to ask about rescheduled time. Same attitude as when I placed my order by phone- as if I were a bother. I told the customer service rep I spoke with at 4:00 pm today that I was unhappy with my whole experience. Understand if truck broke down but the way they treat customers is u professional. When I told this lady that I was not happy with my experience so far she replied”ok”cheerfully and hung up on me. When I called to place the order weeks ago it was as if I were ordering at Burger King- youd never believe that it was a furniture store. I realize now that I should have read reviews for Asheville store more thoroughly and that nothing will come from bad customer views but hopefully it will keep someone from having an unpleasant experience like I have.

by Natalie on Rooms To Go

I bought a Cindy Crawford sectional in May 2020 and less then 30 days the sectional starts to creak when i sit down and get up. I started calling customer service and it took me about 4 to 5 days to finally talk with someone. I told them my concern with the furniture and she stated they will send a technician to review the furniture. He came about two weeks later and stated yes the furniture is creaking and that he has seen this a lot with Cindy Crawford's furniture and he will let custom service know. It took almost a week for customer service to contact me only to tell me that there's nothing they can do about my concern. I was told that furniture makes noise and they couldn't do anything about it because "I'm not satisfied". She asked me if the technician looked at the springs and I told her yes, She he didn't mentioned anything about the springs being broken. I told her the spring doesn't have anything to do with structure and base of the furniture. I mentioned that i didn't feel safe and that the furniture was stable. I told her that furniture shouldn't creak within only 30 days; that means the furniture isn't safe or will fall apart within 5 years. I was told they couldn't do anything for me. Now they supposed to provide a 1 year warranty on the furniture, plus i bought the 3 year protection plan to no avail. I would NEVER buy furniture from them again. I mentioned that this isn't my first time buying furniture and that none of my other furniture has never, ever creaked. Buy at your own risk!!!

by Janet on Rooms To Go

Recently purchased a lamp and the shade was damaged. Have tried to call customer service but could never through. I left my phone number for a return call from them and went to the website and expressed again to call me. No response from RTG. I strongly would not recommend RTG to anyone.

by Andre on Rooms To Go

I purchased furniture from your mcdonough ga location on the 16th of may from salesman marc harris 004289 i was told that i would have free delivery of my purchase on the 5th of june upon the date promised i noticed on my paper work that marc put the order in for pick up when i called the store to inform him of his mistake i was told that there was nothing that he can do and my date was pushed out until the 18th which is over a month from my original purchase date and that i needed to speak to a manager i spoke with the assistant manager and he told me that he would speak to the general manager of the store and see what can be done to fix the problem i went into the store today to make another purchase and to get a update on the situation and spoke with the office associate denise mitchell she tried to get a closer date which wasnt possible i to her that was unacceptable to me and would wait to speak to a manager or corporate customer service before i got a chance to do any of those things denise mitchell switched my order from pick up to delivery without my consent and my order is pushed out over a month i would like some sort of action took for this situation this is terrible and unacceptable treatment of a comsumer

Sent from my iPhone

by Cherrie on Rooms To Go

Ordered two bedrooms sets for my children it was delivered on March 5, 2020 it was broken by Saturday yes two days later. Called they scheduled a technical to come out March the technician never showed up so they reschedule for the end of March, of course we all know Corona virus hit so they pulled there technical off calls asked if they could reschedule for May 3rd I said yes. I get a phone call on May 3rd asking can they reschedule again for June I said NO. So I went back to the store I purchased the bed from talked to the manager name Jon he said he will reorder me a bed and it will be delivered May 12, 2020 well that never happened so I called and spoke with there customer care and they said he never put In a order and they were going to find out what happen and get back with me or they would have Jon get back with me well I never received a phone call from anyone So I called Customer Care again a lady ordered the parts of the bed that was broken the truck showed up and not all the parts was on the truck so I went back to the store to speak with Jon again we’ll Jon is no where to be found. So I spoke with there customer care told them what happen. So she apologize and put the order in just to replace the part that was broke again. I asked her why they just did not do that in the first place she had no idea. I old her I been going thru this since the beginning of March. So she said she can not get anyone out to my home until May 21, 2020 yes the truck arrives and the parts are not on the truck again. So I went back to the store and spoke with another manager Michael he promised me he will take care of the situation he spoke to his District Manager Kim. Said he can get a truck out to me May 26, 2020 I said ok. You all are not going to believe this once again the bed was not on the truck. So I called Customer Care while the truck driver was at my home he was trying to call his manager he never got a answer. Customer Care could not believe it happen again and said they looking int this. I called the store spoke with the same manager he could not believe it. So Customer Care called me back and said the manager did not order all the parts that is why it was not In the truck they play the blame game. So Michael called me back again I was told he could get a truck back to my home the next day May 27, 2020 i told him no one will be at my home until after 5:00pm. He said let me call you back. He did and told me that. They don’t make appointments they arrive when they arrive. Now what kind of company is this. So he suggests to get the bed delivered to the store I pick it up take it home and put it together myself!! Now that was funny. But I paid you my money for delivery and set up and that was not cheap. And the ROOMS TO GO STORE IS A 30 minute drive one way so if you are counting I have been to that store Four time already. So I told them I wanted my money back and they could come pick up the furniture. He said ok the manager Michael. So On May 27, 2020 I get home from work and my daughter tells me there’s a rooms to go truck outside. I Came outside onto my porch ( I thought they don’t make appointments they came after 5pm.) they came in and you are not going to believe this they had the bed. Well sorry to report the slats where to small about Two and half inches so the tried to force the slats Into the rails of the bed and broke the bed. Wow!!! I have tried and tried with this company I have been lied to by there manager and still gave them a chance I don’t understand what else this company wants me to do. I WANT MY MONEY BACK THIS IS BAD BUSINESS. My son who bed they seem to not get right has Autism he has been laying on the floor on his mattress and also on my furniture in the living room. These people just do not care. And they customer Care called me because there delivery driver had to call them they told me to come into there store and pick something else out. No I will not I do not want to do anymore business with you and we tried that and the manager Jon told me no when he promised to replace the bed. Why should I keep giving you a chance.

by Mario & Beverly Scott on Rooms To Go

These people sell defective furniture and call it distressed. You cannot return or exchange. BUYER BEWARE!! MY DREAM DINING ROOM WAS A NIGHTMARE THANKS TO RTG! NEVER CALL THE FLORIDA CUSTOMER SERVICE - THEY HIDE BEHIND THEIR PHONES. IT WOULD BE A WASTE OF YOUR TIME.

Our RTG experience started with our first damaged, or as you put it distressed, table and the most discourteous associates from Customer Service in Florida. It started with our initial experience with Customer Service from K. Fryer. We talked on the telephone, sent pictures and was told she’d get back to us. We called her, sent emails to her but no response. We then called again and asked for a Supervisor, and we got good ole Justin. Needless to say we got nowhere with this Supervisor. He ended our call. We immediately went to your Dunn location and received face to face service from a manager, Lauren. She took over our orders and assured me that RTG would make this right.

Long story short, we went through 4 deliveries and 1 service call from a furniture repair company that was unable to repair the distress’. This would be 5 4-hour window waits. 3 table fails and 1 chair fail. We are thankful that our orders have been satisfied. For our many inconveniences, we are asking for a 25% discount off the bottom line. This represents 5% for each delivery. In addition, a refund of the delivery charge totaling $214.98 (we were told $75). This doesn’t include the countless hours of telephone follow-up.

HERE IS THEIR REPLY: 1 MONTH LATER

Thank you for contacting Rooms To Go with your concerns. We are sorry to learn your experience was anything less than satisfying. After reviewing your order we can confirm that the issues you have experienced have been resolved. Please understand that we are unable to offer a discount on your furniture. We do understand the inconvenience this has caused and we would be happy to refund $150 of your delivery charge in the interest of customer service. Please let us know should this interest you so that we can process your refund.



Regards,

Josh

by Anna Decker on Rooms To Go

Rooms to Go has BY FAR THE WORST CUSTOMER SERVICE EVER. We purchased a sectional couch from them a week ago and we were told it would arrive today. They showed up to the wrong address and informed us that this was our fault because we did not answer the one phone call that they made to us. We have called them five (5) times to ask where our couch has been sent and they have told us all 5 times that we would receive a call from the delivery manager and that has not happened. On the last call we were told that the manager had in fact called and spoke to me and set up a later delivery date but he never spoke with me so now we do not know if this is a lie or if our purchased couch is being delivered to somebody else. We cannot get in contact with anyone to help with this issue. DO NOT USE ROOMS TO GO.

by Brittney on Rooms To Go

seriously the worst customer service experience! My bedroom set came damaged and your supervisor Alex Alexander did not handle herself appropriately at all, she was RUDE, spoke over me the entire call.. I will NEVER give rooms to go my money and will never recommend this company to anyone.

by kIMBERLY COLLIER on Rooms To Go

The worse customer service ever!!!Order a bed and bed was delivered damaged. RTG does not and I repeat try to accommodate their customer at all Now its' going to take over a month just for them to be able to deliver me my bed. Please do not purchase any thing from them You will be very disappointed!!!! Did I mention that their customer service sucks!!!! Very Rude

Share with Friends
 

Related Posts